Düşüncelerime göre zaten 2025'in 7-8. aylarında şirket açmayı düşünüyorum hocam ama alınacak bir risk değil ama şuandada dedigim gibi ne muhasebeciyle ne şirketle uğraşabilirim o yüzden şirket açmadan gelir beyan edebilceğim bir sistem var mı diye araştırıyorum sizin gibi bende ceza yedim çok saçma bir sebepten ondan dolayı korkuyorum zaten teşekkür ederim cevabınız için.
şirket açmadan beyan etmek gibi bişey mümkün değil ama şöyle bi ipucu verebilirim. Parayı bankana sokmadan harcıyabileceğin bir sistem bulursan olur