Flankes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhtemelen bir defa okuduğun için anlamamışsın...
Neyse, sen çocukları şımartmaya devam et...
Bırak öğretmenlerde işini yapsın...
İyi uykular yeni nesil...
Tamam