djcenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önce hakaret etmeden, sinkaflı konuşmadan tartışmayı öğrenseydiniz keşke, neyse kısa bir cevap vereyim, öğretmenin psikolojik sorunları varsa "Haa" sonradan oluştuysa, bunun sorumlusu hepsini aynı kefeye koyduğunuz çocuklar değildir. Eğitim tabii ki ailede başlar, fakat kimsenin çocuğunun sorumsuzluğunu da kimsenin çocuğuna yükleyemezsiniz. Çocuk bunlar, onlar da "eğitimci", deliriyorsa yapmasın bu işi.
Burada forumdan fikir alma veya almamayı tartışmıyorum, zaten cevapların çoğuna bakarsanız durum ortada işte.
Muhtemelen bir defa okuduğun için anlamamışsın...
Neyse, sen çocukları şımartmaya devam et...
Bırak öğretmenlerde işini yapsın...
İyi uykular yeni nesil...