Hocam merhabalar,
Bilgisayarınız i3 işlemci olduğu için macOS kurduğunuzda kasmalar olacaktır. Cihazınıza sanal makina olarak macOS kurmayı denebilirsiniz. Kuracağız macOS sürümünü internetten indirip sanal makinaya iso dosyasını göstererek açılış yaparsanız kurulum başlayacak ve sizi yönlendirecektir.
değerli yorumunuz için teşekkürler,
öncelikle bu detay hakkında bir konu açtım biri dedi ki sanal makine kursanda onu yapamazsın mac işlemcili bir bilgisayar lazım biri dediki ben sanal makineden yaptım yanlış bilgi veriyorsunuz. tam olarak akıbeti nedir. 1 haftadır uygulamayı yayına alamıyorum. takıldım kaldım sanal makine ile bu mümkün mü?