nsrtyksl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tnctr ya da osxinfo üzerinden ilerlemeni tavsiye ederim. Buraların daha çok yardımı dokunur sana.
Yok illa ben yapacağım dersen rufus kullanma vetoy kullan. direkt *.ISO dosyasıyla kurulum sağlıyor. oradan başla. Donanımın destekliyorsa güzel bir kullanım sağlarsın benim deneyimleme zamanımda belli başlı donanımı kabul ediyordu internetsiz bir bilgisayar hiç maalesef
değerli yorumunuz için teşekkürler rufus kullanmıyorum belenaEtcher adında bir uygulama var ve BERBAT Bir şekilde yazıyor ya videoyu çeken kekliyor ya program yanlış yapıyor yada bende sorun var