tnctr ya da osxinfo üzerinden ilerlemeni tavsiye ederim. Buraların daha çok yardımı dokunur sana.
Yok illa ben yapacağım dersen rufus kullanma vetoy kullan. direkt *.ISO dosyasıyla kurulum sağlıyor. oradan başla. Donanımın destekliyorsa güzel bir kullanım sağlarsın benim deneyimleme zamanımda belli başlı donanımı kabul ediyordu

internetsiz bir bilgisayar hiç maalesef