Yahu bu adamlar arabada ne dinliyor
Ellerinde olsa çay tv ya da neyse artık onu izler de. Dağın içerisinde yaşıyoruz her tarafımız yeşil karşı taraf dağ ancak bizimkiler çay tv de manzarayı seyrediyor. Ulan çık kapıya diyorum adamın çektiklerinden daha çok manzara var diye .. Neyse .
Arabada da normal radyo dinliyor dostum web sitesi için adam tarayıcı açacak değiller ya da mobil apk bile yapsan gene olmaz. Ben radyo yayını yapacağım diyorsa o başka