HGS sistemi gibi sadece akaryakıt bayilerine entegre edilebilirdi fakat devlet dur ben nereden para çıkarırım diye düşünmüş ki her araca da taktıralım demiş. Üstelik aracı satıp yenisini aldınız yeniden takılacak çok güzel iş. Hiç bir harcamandan kısma sonra dur arabaya binecek parası varsa bana verecek daha parası var deyip bir masraf daha yükleyim mantığı ile hareket edilirse olacağı bu.

Taktıranlara yanında bundan da verirler sonraki ilaveler için lazım olur diye.