Aynı sektördeyiz. Sadece sizden ilerideyim.
Başlangıçta güzel bir giriş olur ama ilerleyen zamanlarda kayıp edersiniz.
Siz üretirsiniz cefasını siz çekersiniz pazaryeri kazanır.
Heleki bazı ustalar var hiç uğraşmazlar olmaz derler. Müşteri iade yapar kargosuyla birlikte siz ödersiniz.
Kendi e ticaret sitenizi açarsanız ve reklam yaparsanız kazanırsınız isterseniz bu konuda yardımcı olabilirim.

ama pazaryeri her zaman kayıptır.