CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hususi araçlar için zorunlu bir sistem değil
Aslında sistemin avantajı fatura yükünü ortadan kaldırmak ve kayıp oranını azaltmak.
Kaçan vergileri engellemek doğru hareket. Ancak halkın sırtından devleti ayakta tutmaya çalışmakta bir o kadar yanlış bir hareket.
Bireysel araç olarak kayıtlı olan akaryakıt harcamalarını vergi beyanında gider olarak gösteren araç sahiplerinin de 30.06.2025 tarihine kadar araçlarına TTB taktırmaları gerekmektedir. 01.07.2025 tarihinden itibaren ise trafiğe kaydolacak bireysel araçlara da TTB taktırma zorunlu olacaktır.