Hususi araçlar için zorunlu bir sistem değil
Aslında sistemin avantajı fatura yükünü ortadan kaldırmak ve kayıp oranını azaltmak.
Kaçan vergileri engellemek doğru hareket. Ancak halkın sırtından devleti ayakta tutmaya çalışmakta bir o kadar yanlış bir hareket.