Taşıt tanıma sistemi için her yeni aldığınız araçta devlete 2000 TL ödeyeceksiniz.
Satın aldığım araçta zaten taşıt tanıma sistemi vardı almaya gerek yok diyemeyeceksiniz.
Bu sayede 50-60 milyar TL'lik bir gelir bekleniyor.
Bknz. kulak arkası.