fungan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hepsi burada alışveriş yaptım kartı ekleyince 1 tl kesinti yapılıyor, akabinde ödeme yapınca redot uygulamasından onaylıyorsunuz ödeme tutarını işlem bitiyor. Mantık olarak her yerde geçer anladığım kadarıyla
Kart verdiği için, doğal olarak kart ile alışveriş yapılan tüm sanal sitelerde kullanılır. Ben fiziksel alışveriş yaptığınızı düşündüm.
Bir ara hem fiziksel kart oluşturucam hemde sanal kart.
Özellikle atmden para çekilir ise nekadar komisyon alınacak onu merak ediyorum.