hocam yapmak istediğin daha detaylı açıklarsan yardımcı olabiliriz mesela bir adet tablon var bu tabloyu mu yazdırmak istiyorsun yoksa önizleme gibi bir pdf var ve bunu mu yazdırmak istiyorsun