Merhaba elimde api ile çalışan mailsender (mail gönderici) var taslağımda logoyu html olarak koyunca spam olarak algılıyor (tüm logoları) logoyu html koymak yerine dosya olarak eklemek istiyorum bunu sistemime ekleyebilecek bir kişi varsa lütfen bana ulaşsın.

Wa.me/+639092434438