kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım sizinle alakalı olan bir durum değil, yakın zamanda tolgasen'de böyle bir konu açmıştı.

https://www.r10.net/instagram-ticari...a-basladi.html
Ben eski tarihli hesap satın alıp girdiğimde bir uyarı geliyor. Cihazınızda doğru yapılmayan şeyleri tespit ettik bu yüzden kısıtlıyoruz gibi uzun bir yazı. Onaylamadan instagrama giremiyorum. Mecbur onayladığımda insanlar artık bana mesaj gönderemiyor oluyor. Fakat başkasının telefonundan girdiğimde hiç uyarı gelmiyor. Bilmiyorum yani...