Konu
Oda sıcaklığını kaçta tutuyorsunuz?
20-11-2024, 10:34:36
#17
hergani
Salona koyduk biz termostati. 21.5 derecede çalışıyor. Ev gayet sıcak oluyor. Fazlası faturayi sisirir 😅