vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesin bu ayakları ya!
Eğitim ailede başlar ve çocuk ne görürse onunla büyür.
Şımarık ve söz dinlemeyen çocuklar yetiştirdiğiniz sürece, öğretmen de döver, başkası da.
Bugün öğretmenden dayak yedi, "Baba, öğretmen dövdü" dedi.
Yarın sokakta dayak yiyecek, "Baba, dövdüler" diyecek.
Beladan başka bir şey değil.
Haklısın. Eğitim ailede başlar. Ailen seni böyle barbar yetiştirdiği için bu düşüncedesin. E kendin diyorsun yemediğin dayak kalmamış. Bu nedenle şiddete karşıyım. Senin gibi insanlar toplumda çoğalmasın. Yazdıklarında tek doğru var yediğin dayakları sen haketmişsin.