xertanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki bu çocuklara doğru ahlakı ben mi öğreteceğim siz öğreteceksiniz tabii
Ahlakı öğretmeye çalışan öğretmeni sen buraya taşıyıp, öğrencinin her ahlaksızlığına arka çıkıp "KORKMA OĞLUM/KARDEŞİM ARKANDA BEN VARIM, ÖĞRETMEN BİRŞEY YAPAMAZ. ONU SÜRERİZ, ONU R10'DA ÖRGÜTLENİP CİMERE ŞİKAYET EDERİZ" dersen kusura bakma, o çocuktan bir halt olmaz. O öğretmende bu çocuğa birşey öğretmez... Dikkatini çekerim. Öğretemez demiyorum. ÖĞ-RET-MEZ!!!