Merhaba arkadaşlar,
Kısa süre önce, 4 markamız için toplamda 16 sınıfta marka tescil başvurusunda bulunduk. Bu süreç, işimizin geleceği ve markalarımızın korunması açısından kritik bir adımdı. Doğru bir iş ortağı seçmek bu süreçte çok önemliydi ve burada Webx ekibiyle çalışmaya karar verdik.
@Webx; , hem süreç boyunca sunduğu profesyonel destek hem de uzmanlık bilgisiyle beklentilerimizi fazlasıyla karşıladı. Süreçle ilgili aklımıza takılan her soruya hızlı ve açıklayıcı yanıtlar verdiler, belgelerimizi eksiksiz ve doğru bir şekilde hazırladılar ve başvurularımızı sorunsuz bir şekilde sonuçlandırdılar.
Bugün itibarıyla, tüm başvurularımız başarıyla tamamlandı ve markalarımız artık tescil edilmiş durumda. Bu kadar karmaşık bir süreci bizim için bu kadar kolaylaştırdıkları için Webx ekibine çok teşekkür ederim. Hem profesyonellikleri hem de dostane yaklaşımları için ayrıca minnettarız.
Eğer siz de marka tescil işlemleriyle uğraşıyorsanız ve güvenilir bir çözüm arıyorsanız, Webx'i kesinlikle tavsiye ederim! 😊
Teşekkürler Webx ekibi! 👏
Merhabalar,
Bu güzel ve motive edici yorumlarınız için tüm
Webx ekibi adına size içtenlikle teşekkür ederiz.
Markalarınızın tescil sürecindeki güveninizi boşa çıkarmamış olmaktan dolayı çok mutluyuz. Başarılı sonuçlar elde etmek bizim kadar sizin için de önemliydi, bu nedenle süreç boyunca size en iyi şekilde destek olmak için elimizden geleni yaptık.
Markalarınızın korunmasına katkıda bulunabilmek bizim için büyük bir gurur kaynağı.
Gelecekte de ihtiyaç duyabileceğiniz her türlü marka yönetimi, yenileme veya yeni tescil süreçlerinde bir telefon uzağınızdayız.
Markalarınızın başarılarla dolu bir yolculuk geçirmesini dileriz.
Birlikte daha nice projelerde çalışmak dileğiyle.
Sevgi ve saygılarımızla,
Webx Ekibi