vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesin bu ayakları ya!
Eğitim ailede başlar ve çocuk ne görürse onunla büyür.
Şımarık ve söz dinlemeyen çocuklar yetiştirdiğiniz sürece, öğretmen de döver, başkası da.
Bugün öğretmenden dayak yedi, "Baba, öğretmen dövdü" dedi.
Yarın sokakta dayak yiyecek, "Baba, dövdüler" diyecek.
Beladan başka bir şey değil.

O zaman velide öğretmen dövsün ? Mesela komşum var gelip kapıma park ediyor kıllığına gidip döveyim ?

Sen benim Çocuğumu dövmek için para almıyorsun işini yapamıyorsan . . git başka iş yap Daha çocuğa söz geçiremiyorsun ama adam diye geziyorsun.

Bu gün döver tabi öğretmen Yarın eller tabi öğretmen sonra hamile bırakır tabi öğretmen bu mudur olay ?

Tek kelime Türkçe bilemeyen çocuklara öğretmenlik yaptım hepsinin akrabaları terörist olduğu halde , İstanbul'un en berbat teknik liselerinden birinde öğretmenlik yaptım bir kere bile bağırmam gerekmedi bırak dayağı. Ama ben gönnlü öğretmendeim Sabit maşş kral gibi imkanlar soyacak aile birliği derdinde değildim.