Bir gün Allah korusun çocuğunuz okulda öğretmeni tarafından dayak yerse böyle anlayışla karşılarsınız. Şiddetin her türlüsünü anlayışla karşılayanların ciddi sorunları olduğunu düşünüyorum.
Kesin bu ayakları ya!
Eğitim ailede başlar ve çocuk ne görürse onunla büyür.
Şımarık ve söz dinlemeyen çocuklar yetiştirdiğiniz sürece, öğretmen de döver, başkası da.
Bugün öğretmenden dayak yedi, "Baba, öğretmen dövdü" dedi.
Yarın sokakta dayak yiyecek, "Baba, dövdüler" diyecek.
Beladan başka bir şey değil.