şiddet çözüm değil ama durduk yere yapmış olamaz. herkesin evladı kendine göre kıymetli. bazı çocuklar acaip şımartılıyor ve gerçekten dayağı hak ediyorlar.
30 yaşlarda olupta öğretmenden dayak yemeyen yoktur.
Bir gün Allah korusun çocuğunuz okulda öğretmeni tarafından dayak yerse böyle anlayışla karşılarsınız. Şiddetin her türlüsünü anlayışla karşılayanların ciddi sorunları olduğunu düşünüyorum.