Konu
Oda sıcaklığını kaçta tutuyorsunuz?
19-11-2024, 20:43:10
#14
ChatMynetci
Oda sıcaklığı 22.5 akış suyunu da 45 derece şeklinde kullanıyorum. Son kat olmasına rağmen herhangi bir sorun yaşamadım şu ana kadar.