mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Usta nasıl ederiz iletişim kuramıyorum. Müşterilere yalan söyleyip duruyorum. Arada biz kaldık. Nasıl yaparız?
İnan bende bilemiyorum wisecp sitesinden mesaj attım.mail attım ama iki gündür dönüş yok