Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl o derecelere getirebiliyorsunuz, biz 20-21 e getirebilmek için aylık 2300 tl fatura ödedik en son geçen şubatta..
Faturanız uygun gibi hocam, biz klima kullanıyoruz kışın aylık 2300 gelse bedava derim yani.