Konudan bağımsız olarak yeni nesil çok saygısız ve umursamaz. Kendi öz yeğenim bizi bile delirtiyor. Ödev yap diyorsun yapmıyor ödevsiz gönderiyoruz öğretmen geri gönderiyor kaale almıyor.

Yani konunuzda haklı ya da haksızsınız bilemem ama direkt öğretmene suç bulmak yerine olayı detaylıca araştırmanızı öneririm. Çünkü bazı konuşulanların arkasından çok farklı şeyler çıkabiliyor.

Tabiki her meslekte olduğu gibi öğretmenlikte de dediğiniz gibi kişiler olabilir lakin bunu netleştirmeniz lazım.

Ek olarak terbiye vs gibi kavramları bir mesajınızda belirttiğiniz gibi öğretmen vermez aileden alması gerekmektedir.

NOT : Bunu da buraya ekleyeyim öğretmen değilim.