Selamlar hocam, öncelikle geçmiş olsun. Artık eğitim sisteminde dayak vb. şeyler kalmadı, evet ses yükseltebilir ama bunuda küçük düşürmeden yapmalı. Çok fazla bir seçenek yok CİMER e şikayet konusu oluşturuyorsunuz. Kaymakamlık muhakkilk atıyor. Muhakkik konuyu araştırıyor. Kaıtlanırsa öğretmene soruşturma açılıp ceza uygulanıyor. Ama dövme konusunda net bir kanıtınız olmalı, darp raporu yada diğer veli şikayetleri gibi. Muhakkik sınıfta dğer öğrencileride dinliyor yada veli desteği varsa onları dinliyor. İşi uzatmak istemiyorum derseniz öncleikle müdür ile görüşün, sözel uyarı uygulansın. Kesin bir probblem varsa cimer şikayeti gerçekleştirirsiniz.