Hocam geçmiş olsun bence elinizden geleni yapın kesinlikle önlem alın öğretmen olmuş ama adam olamamış insanlar var! Benim öğretmenlerim mobing dahi uygulayınca ters köşe yapıp rezil ediyordum. Bu arada hangi öğretmen hangi öğrencisine nasıl davranıyorsa inş hakettiğini alır da rezil olur ceza alır umarım. Kaçıncı yüzyıldayız mobing ve şiddet anında gereken kattiyen yapılmalı ve gerekli yaptırımın uygulanmasını diliyorum inş gereken olur. Bide seninle görüşeceğiz ne yaa tehdit mi ediyor o gereksiz yarım akıllı beyniyle kişisel davranışı bozuk sözde öğretmen denen cani. Rica ediyorum kardeşinizi o okuldan alın veya sınıf bölüm birşey değiştirme şansı varsa değiştirsin o çocuk o psikolojik baskıyla kim bilir neler yaşıyordur.