Ben hazır çiçek buketlerinden almıyorum kendim custom bir şeyler hazırlatıyorum bütçeyi de söylüyorum ayarlıyorlar ona göre genelde. Hazır buketler gereksiz büyük oluyor, bir buket örnek gönderiyorum bu tarz olsun, çok renkli olsun veya kırmızı renk ağırlıklı olsun gibi custom bir şeyler ayarlıyorum. bütçeyi de söylüyorum ona göre ayarlıyorlar. Bu şekilde yapmanızı tavsiye ederim hocam. Bir de gün konusuna çok takılmadığınızı hissettirin karşıya tavsiyemdir. Normalde çiçek size ayın 18inde lazımsa "ayın 16-17-18 i alabilirim gün farketmez" diye başlayın, "18inde daha rahat teslim alırım ya o güne ayarlayalım" a bağlarsanız daha iyi olur sizin için. Çiçeğin lazım olduğu günün önemini belirtmemek lazım yoksa fiyatı ona göre ayarlıyorlar.

Son olarak unutmayın ki fiyat bandına 350-400 derseniz çiçeği 400den aşağı alamazsınız. Her zaman maksimumu çakıyorlar ona göre