m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öğretmenin adını çıkarmak daha iyidir hocam, baktınız şikayet falan işlemiyor; iftira ayağına güzel bir şeyler yapılabilir.
Ya bu mesajı silin ya da yönetime ben sizi şikayet edeceğim. İftira ayağına ne demek ???