İş yok mu arkadaşlar? Olursa yönlendirseniz beni??
Senin işe değil. HAYIR demeyi öğrenmeye ihtiyacın var.
Sen hayır demeyi bilmediğin için bu haldesin.
Sen başkaları ne düşünür diye kaldıramayacağın yükün altına girmekten çekinmediğin için bu haldesin.
Bugün para toplayıp senin tüm borçlarını kapatıp seni tertemiz hale getirsek 6 ay sonra aynı konuyu yine açarsın.
Borcu beraber yaptıysanız ödemesini de beraber yapacaksınız.
Eşini karşına alacaksın.
Borcumuz şu kadar, gelirimiz bu kadar, bu borcu kapatamıyoruz diyeceksin.
Ben 2 işte çalışacağım bu borçları bitirene kadar sana da iş bulacağız çalışacaksın diyeceksin.
Eşin paranın ne kadar zor kazanıldığını öğrenirse belki kendine çeki düzen verir.
Eşin kabul etmezse ve seni sıkıştırırsa suçlarsa yol yakınken bu kızdan ayrıl.
Böyle dünyada 4 milyar kadın varken birini seçip gençliğini onun için zehretmenin alemi yok.
Erkekler kadınların keyif sürmesi için var olmadılar, kadınlar da erkeklerin işlerini görmek var olmadılar.
Evlilik demek iyi günde kötü günde bir birine destek olmak, serveti de borcu da, keyfi de sorumluğu da bölüşebilmek demek.
Bu arada hayır demeyi ve bir karar almadan hesap kitap yapmayı öğrenmelisin.
Ne demek her istediğini yaptım, bu borçları kimin ödeyeceğini düşünüyordun yaparken?
Ergen gibi evlilik yaşanmaz.
İkinizin de artık yetişkin insanlar gibi sorumluluğu beraber alıp zorluklara beraber katlanmayı öğrenmeniz lazım.
Evlilikten önce günü kurtartmak için kızın her istediğine tamam demişsin bugün de borcu ödemek için günü kurtaracak çözüm arıyorsun.
Olayın çok içinde olduğun, çok stresli olduğun için göremediğin konulara dikkatini çekmek istedim.
Yoksa bu borç ek iş bularak kapanmaz.
Sen dibinde delik olan havuzu doldurmak için fazladan su arıyorsun.
Önce deliği kapat.
Adam iş istiyor iş arıyorum diyor herkes akıl verme peşinde
Çünkü adamın işten önce akla ihtiyacı var.
İş de verseler, para da verseler kendini düzeltmezse 6 ay sonra aynı duruma tekrar düşer.