Sadece webview ile olmaz tabiki, ancak giriş yapılan / kayıt yapılan sayfa açılırken cihaz idside gönderilirse kullanıcı bir cihazla eşleştirilebilir. Böylelikle özel mesajlaşmalar gibi kişiye özel bildirimler sadece o cihaza gönderilebilir.