WebView, bir URL'yi yükleyerek veya HTML içeriği doğrudan uygulama içinde render ederek, kullanıcıya web tabanlı içerik sunar. Bu, uygulamanın dış bir tarayıcıyı açmasına gerek kalmadan web sayfalarını içermesini sağlar. bundan çıkarıcak olursak adı üstünde yansıtma olarak kullanıyorsunuz tamamen bir uygulama gibi düşünemeyiz bunu r10 gibi bi bildirim sisteminiz varsa o bildirim düşer ama normal uygulama bildirimi alamazsınız