Arkadaşlar merhaba bir mobil uygulama fikrimiz var fakat düz mobil uygulama olarak yaptırmaya kalktığımız zaman fiyat baya yüksek tutuyor. Aklımızda bu işi Webview olarak yapabilir miyiz diye bir seçenek daha geldi.

Webview ile her şey yapılabilir mi? Örneğin kişiye özel bildirim gibi bir özellik yapılaiblir mi? Bir kişi veya sayfa için bildirimleri açan kişi/kişilere o kişi veya sayfa paylaşım yapınca bildirim gider mi?