Merhaba hayırlı günler,
Cumartesi ve pazar bir sorun yoktu bugün sabah windows plesk sunucum bir anda yavaşladı ve sitelerimde kopmalar yaşamaya başladım rdp ile bağlantı yaptığımda işlemcinin %80 ile %100 aralığında çalıştığını gördüm sorun nerde olabilir ?