Malzemesi çok kötü. Çoğu ölü pikselli. Bataryası nanay ama fişe bağlı kullanıyorsun. Servisi ise kablosuz mousemin USB parçasını kaybetti, sorumluluk almıyor. Eh, ucuz işte.