kontratım bitmek üzere 7 gün kaldı ve en uygun paket 600-700₺ yani bimcelle falan mı geçelim netgsmyi bozmuşlar vs diyorlar ne yapacağız çok sıkıntı alternatif bir yol yok mu bimcell kullanan var mı memnun mu ?