Teknik olarak sen ne yaparsan yap el ayak ve göz hepsi kordineli çalışır yarım gaz yarım debriyaj falan böle bişi yok. sen bi kere alıştınmı o iş devam eder o yüzden böyle şeylerin matematiğini tutmak yerine pratik yap. örnek verecek olursak türkiyedeyken ben hiç el freni ile yokuşta kalkmadım. hep ayak kavraması ile alıştığım için debriyajla kaltım. aracım 92 model toyota coronaydı ve yeşilyurt gibi dik yokuşların olduğu bir yerde yaşıyordum. bol şans.