Benim bildiğim askerliğe başvuruyorsun, sağlık raporu alıyorsun. Daha sonra bedelli başvuruyorsun. Kura ile hangi dönemde gideceğin, bedelli gidip gidemeyeceğin belli oluyor. Şimdi başvurursan seneye kurada çıkan dönemde gidiyorsun diye biliyorum.