Tüm cevaplar için teşekkür ederim. Ne yazık ki bunları yiyen çok insan var ülkemizde. Aileme sıkı sıkı tembihledim şükür yemiyorlar. Ama arkadaşlarımı unutmuşum üzüldüm. Sinirlendim. Cevap veren hepinize teşekkür ederim.