Sahibinden.com'u aradığınızda bile size direk soruyorlar link mi linke tıklamayın uygulamadan alın diye. Şimdi suç duyurusunda bulunduğunuz zaman iban sahib muhtemelen köylü ya da öğrenci 3 4 kuruş cebine para verilmiş ve mobil bankacılık kripto hesapları alınmış birisi olacaktır. O para çoktan temizlenip çekilmiştir bile. Asıl hikaye bu tarz olayların sonunda sahibinden / dolap / ptt avm gibi sizi arayıp paranız askıda kaldı, gönderirken açıklama kısmına sipariş numaranızı yazmadınız bir kez daha gönderin iadeye alalım diyip sizden 2 3 4 5 kere artık ne zaman dur diyeceğinize bağlı para koparırlar. Ağzınızı bozmanıza gerek yok ben her gün sizin yerinize toplu olarak sövüyorum
Birebir yazdıklarınızı arkadaşıma yapmışlar ama arkadaşım ilk ödemeden sonra bana ulaştı orada durdu yoksa muhtemelen 2.03 olabilirdi küfretmek istemiyorum istiyorum da edemiyorum. Vicdansizlar