Tam ayrıntısına vakıf değilim ama sistemin işleyişi bana mantıklı gelmiyor. Bu adamlar tam olarak nasıl kar ediyor? Yatırım birimi var ve paraları orada değerlendiriyordan başka aklıma bir şey gelmiyor. Şu an alabilen ev, araba alıyor ama sona kalan dona kalacakmış gibi hissediyorum.