bizzat tecrübe edenler memnun,tecrübe etmeyenler memnun değil komedi filmi gibi

benim detaylı bilgim yok ama enflasyonun olmadığı zamanlarda almak lazımmış.benimde bir arkadaşım araç almıştı sorun yaşamamıştı.
ama enflasyonda hedeflenen rakamın alım gücü düşebiliyor.
örneğin bu sene ocak şubat aylarında yemek sipariş ettiğim bir kurye bana buralarda 900 bin tl lik satılık daire olup olmadığını sormuştu.
tabi 900 e daire kalmadı sorduğumda bu herhangievim neyse onlara yazılmış ev alma şansı çıkmıştı.ama o fiyatlara daire kalmadığı için heryerde bir umut sorup soruşturduğunu söylemişti.
2010-2022 yılları arasında hertürlü ev alınırmış aslında şu zamana göre karşılaştırdığımızda.