Tam hatırlamıyorum ama temmuzdan beri açık sanırım. Kapanma ile alakalı bir sorun düşünüyorsanız daha önce hiç yaşamadım. Fakat şöyle bir detay var. Bazı uygulamalar için kurumsal hesap açmak gerekiyor bizim uygulamamız için kurumsal açın dedi Apple. Ve bizde itiraz olarak Apple kaynaklı sorunlardan dolayı kurumsal açamadığımızı belirttik. Ve hesaba bireysel olarak devam ettik şimdiye kadar da bir sorun yaşamadık.
sanırım kurumsalda kumar,gambling tarzı uygulamalar yayınlanabiliyormuş şimdiye kadar okuduklarıma göre sadece o işe yarıyor. bizimkiler sadece oyun olacak.
çok soru soruyorum kusura bakmayın. yayında olan bir uygulamanız var mı? varsa ortalama ne kadar sürede yayına alındı?