baristuran0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
değerli yorumunuz için teşekkürler, bireysel hesabınız ortalama ne kadar süredir açık?
Tam hatırlamıyorum ama temmuzdan beri açık sanırım. Kapanma ile alakalı bir sorun düşünüyorsanız daha önce hiç yaşamadım. Fakat şöyle bir detay var. Bazı uygulamalar için kurumsal hesap açmak gerekiyor bizim uygulamamız için kurumsal açın dedi Apple. Ve bizde itiraz olarak Apple kaynaklı sorunlardan dolayı kurumsal açamadığımızı belirttik. Ve hesaba bireysel olarak devam ettik şimdiye kadar da bir sorun yaşamadık.