Tek yaparım bek yaparım abi ben 😂 öyle 3e gittim 4e gittim diyenlerden değilim 😂😂 bir projeyi kafamda kurarım rakiplerimi incelerim domainleri favoriye alırım, alt sistemi iyi seçerim sonra başlarım tıklatmaya... Sonra sıkılır satarım başka bir kategoriye geçerim...