bana gel evini arabanı bedava vericez hiç para istemiyoruz deseler yine bulaşmam, karınca sürüsü gibiydiler 4-5 tane büyük teminat gösterenler kaldı geri kalanları devlet yasakladı. nitekim öz sermayeleri ne kadar kendilerinin tartışılır, bi anlaşmazlıkta yada yeni katılımcı eksikliğinde sistemin tökezlemesi an meselesi, arkandada kimse durmaz, alacaklıdan sıra gelmez bile... çok ihtiyacım olursa bankayı tercih ederim, ha çok dini bütün faiz korkusu olan biriysem katılım bankaları var. hatta kuveytli bi banka var arapların ev muhabbetleri yüzünden adamlar artık işin piri olmuş.