Yaklaşık 4 sene önce fuzulevden arsa aldım, bu sene Haziran ayında da araba aldım. Hiçbir sorunda yok olmadı, milletin şikayetine bakma kardeşim. Faize bulaşma kesinlikle. Yakında daire için tekrar fuzulevin kapısını çalacam yine.
Bir sorunuz olursa özelden de yazabilirsiniz .