Mazileri karışık, regülasyonlar ile devlete bağlandılar sanırım.
Mantıklı mı? Öncelikleriniz ile uyuşuyor ise evet, negatif yorum duymadım.
Cevap veren arkadaşlar uzak durun demiş ama deneyimlerini paylaşmamışlar, sözleşme ve ödeme planlarına göre hareket edin